Wynajem WiFi dla eventów i konferencji

SIEĆ WiFi NA KAŻDY EVENT

  • szybkość, stabilność i bezpieczeństwo
  • możliwość obsługi nawet 1000 użytkowników podłączonych jednocześnie
  • płynny roaming podczas całego eventu (brak rozłączania przy przemieszczaniu się)
  • własna strona logowania do sieci – również poprzez Facebook czy Google
  • równoległa praca dla różnych protokołów czy aplikacji
Logowanie do wifi z własnej strony

WŁASNA STRONA LOGOWANIA

  • Własna strona logownia do wifi
  • logowanie Facbook, Google, e-mail, hasło

WYDAJNOŚĆ SIECI

  • szybkość, stabilność i bezpieczeństwo
  • możliwość obsługi nawet 1000 użytkowników podłączonych jednocześnie
  • płynny roaming podczas całego eventu (brak rozłączania przy przemieszczaniu się)
  • równoległa praca dla różnych protokołów czy aplikacji

Pracujemy na profesjonalnych rozwiązaniach sieciowych.

Nasze rozwiązanie możesz mieć w każdym miejscu:

w hotelu, restauracji, centrum handlowym, muzeum, w plenerze, sali konferencyjnej i wszędzie gdzie jest taka potrzeba.

 

Internet i wifi na event, wypożyczanie i wynajem

Dostępne na miejscu usługi WiFi

  • WiFi o dużej gęstości
  • Outdoor WiFi
  • indywidualna strona powitalna
  • Tryb routingu (inteligentne przełączanie) 2,4 i 5 GHz
  • Bezpieczeństwo na nieautoryzowane wejście
  • Monitorowanie sieci i raporty

Nie ma dwóch takich samych eventów, są podobne. Dlatego do każdego projektu podchodzimy indywidualnie. Pracujemy tylko na sprzęcie i oprogramowaniu  WIFI wiodących światowych producentów.  Indywidualnie dopasowujemy odpowiedni sprzęt, aby spełnić wymagania dotyczące zasięgu i pojemności sieci.

Jak pracujemy

Menedżer projektów internetowych w programie Trade Show będzie działać jako pojedynczy punkt kontaktowy, tłumacząc swoje cele na udane wdrożenie sieci Wi-Fi.

  • Przejrzyj Kwestionariusz wymagań klienta , plan piętra i harmonogram
  • Określ zapotrzebowanie na przepustowość swojego wydarzenia
  • Koordynuj fizyczną inspekcję strony (w razie potrzeby)
  • Oferta, umowa, certyfikat ubezpieczenia
  • Spotkania przed spotkaniem planowania
  • Koordynacja podróży, wysyłka sprzętu, logistyka
  • Koordynuj instalację przepustowości (lub integrację z istniejącym obwodem)
  • Wi-Fi na miejscu i instalacja sieci
  • Monitoruj i obsługuj sieć zdarzeń
  • Uderz narzędzi po wydarzeniu
  • Udostępniaj klientom raporty dotyczące wykorzystania danych i raportu

Co warto wiedzieć przed instalacją wifi

Aby zainstalować naszą infrastrukturę sieciową i sprzęt WiFi, potrzebujemy zezwolenia na miejsce. Większość menedżerów miejsc jest kooperatywna i po prostu wymaga naszego certyfikatu ubezpieczenia, który jest dostępny na żądanie.

Jeśli jednak wydarzenie odbywa się w hotelu lub centrum kongresowym, a użytkownik chce ominąć dostawcę usług internetowych, może to być o wiele trudniejsze. Musisz negocjować prawo do wprowadzenia własnego dostawcy wcześniej podpisujesz umowę najmu lokalu. Usuwając klauzule wyłączności internetowe / telekomunikacyjne, można uzyskać cenną siłę negocjacyjną i przechylić równowagę sił na własną korzyść. Aby jeszcze bardziej obniżyć koszty Internetu, należy wcześniej poprosić o listę wszystkich powiązanych opłat za miejsce. Wiele z tych opłat jest do negocjacji, w tym dostęp do szaf elektrycznych, dostępu do szafek MDF / IDF, światłowodowe łączenie krzyżowe, miedziana sieć kablowa, dostęp do portu, panel krosowniczy, spadek Ethernet, dostęp do dachu, przechowywanie narzędzi i nadzór pracy. Nie wiesz, co to za niektóre z tych rzeczy? Nie ma problemu, możemy pomóc Ci przeprowadzić proces.

Skontaktuj się z nami już dzisiaj, aby otrzymać wycenę bez zobowiązań.

Jesteś zainteresowany współpracą, masz więcej pytań?

ZADZWOŃ